Opći podaci o trgovcu

Naziv: Fresh Express j.d.o.o. (Trgovina Pet Atelier)
OIB: 81066132933
MBS: 081119044
MB: 04783034
Adresa sjedišta: Južna obala IX. 22, 10020 Zagreb
Nadležan trgovački sud u Zagrebu, Tt-22/35433-1
Adresa elektroničke pošte: info@petatelier.hr
IBAN: HR57 2402006 1101112253 kod Erste&Steiermärkische Bank d.d.

Uvjeti dostave za www.petatelier.hr:

1. Dostavne službe
Naručenu robu dostavljamo putem dostavnih službi GLS – General Logistics Systems Croatia d.o.o. i Hrvatska pošta d.d. . Za Zagreb i Veliku Goricu dostavu će izvršiti djelatnik Fresh Express j.d.o.o. (Trgovina Pet Atelier).

2. Rok dostave:
Naručenu robu dostavljamo u roku od 2 do 5 radnih dana od dana zaprimanja vaše narudžbe, osim ako za određene artikle nije drugačije navedeno. Dostava se vrši od ponedjeljka do petka.
Dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostave GLS-a (raspored dostave dostupan na poveznici ) ili prema rasporedu dostave Hrvatske pošte (raspored dostave dostupan na poveznici ). Za Zagreb i Veliku Goricu dostava je najčešće sljedeći radni dan.

3. Cijena dostave:
Za sve narudžbe čija ukupna vrijednost prelazi 40,00 € (301,38 kn), dostava je besplatna.
Za sve narudžbe čija ukupna vrijednost iznosi manje od 40,00 € (301,38 kn), trošak dostave iznosi 5 € (37,67 kn). Trošak dostave bit će dodan na ukupan iznos vaše narudžbe pri odabiru načina plaćanja.

4. Način dostave:
Roba se dostavlja na kućnu adresu u navedenom vremenskom roku. U slučaju da u vrijeme dostave niste na navedenoj adresi, dostavljač će vas kontaktirati telefonski kako bi se dogovorio o novom terminu dostave. Ukoliko dostavljač ne uspije ostvariti kontakt s vama, ostavit će vam obavijest o pokušaju dostave.

5. Oštećenja u transportu:
Molimo vas da pri preuzimanju pošiljke provjerite eventualna oštećenja i u slučaju da ih ima, odmah nas obavijestite. Nastojimo osigurati da vaša narudžba dođe do vas u izvrsnom stanju.

6. Isporučen različit proizvod
U situacijama kada Kupac primi proizvod koji se razlikuje od onog koji je naručio, svojim pravima kao Kupac, možete zahtijevati isporuku traženog proizvoda ili povrat novčanih sredstava uključujući cijenu proizvoda, dostave i troškove vraćanja. Uz to, ljubazno Vas molimo da vratite krivo isporučeni proizvod kako bismo osigurali Vaše zadovoljstvo. Više o postupku reklamacije i povrata pogledajte na ovoj poveznici.

Više informacija o načinima plaćanja možete pronaći na ovoj poveznici.